कक्षागत सिकाइ उपलब्धि १०
क्र.स. | विषयवस्तुको क्षेत्र | कक्षा १० |
१. | समूह | समूहका क्रियाहरू, भेनचित्र र गणनात्मकताको प्रयोग गरी तीनओटासम्म समूहसँग सम्बन्धित व्यावहारिक समस्याहरू समाधान गर्न |
२. | अङ्कगणित |
देशको विद्यमान कर प्रणाली र बैङ्क तथा अन्य वित्तीय संस्थाहरूमा प्रयोग हुने चक्रिय ब्याजसम्बन्धी समस्याहरू हल गर्न चक्रिय वृद्धि र ह्राससम्बन्धी व्यावहारिक समस्याहरू समाधान गर्न मुद्रा र विनिमयदरसम्बन्धी व्यावहारिक समस्याहरू समाधान गर्न । |
३. | क्षेत्रमिति | पिरामिडको सतहको क्षेत्रफल र आयतन पत्ता लगाउन संयुक्त ठोसवस्तुका क्षेत्रफल र आयतनसम्बन्धी समस्याहरू समाधान गर्न निर्माण कार्य जस्ता अवस्थामा विभिन्न ठोस वस्तु वा ज्यामितीय आकारहरूका (Geometrical shapes) गुणको प्रयोगबाट लागत अनुमानसम्बन्धी समस्याहरू समाधान गर्न । |
४. | बिजगणित | समानान्तरीय तथा गुणोत्तर मध्यमासम्बन्धी समस्याहरू समाधान गर्न समानान्तरीय तथा गुणोत्तर श्रेणीसम्बन्धी समस्याहरू हल गर्न, वर्ग समीकरणसम्बन्धी बीजगणितीय समस्याहरू हल गर्न बीजीय भिन्नहरूको सरलीकरण गर्न घाताङ्कयुक्त समीकरणसम्बन्धी समस्याहरू हल गर्न । |
५. | ज्यामिति | एउटै आधार र उही समानान्तर रेखाहरूबिच बनेका समानान्तर चर्तुभुजहरू, त्रिभुजहरू तथा
समानान्तर चतुर्भुज र त्रिभुजहरूको क्षेत्रफलको सम्बन्ध सैद्धान्तिक रूपमा पुष्टि गर्न एउटै आधार र उही समानान्तर रेखाहरूबिच बनेका समानान्तर चर्तुभुजहरू, त्रिभुजहरू तथा समानान्तर चतुर्भुज र त्रिभुजहरूको क्षेत्रफलसम्बन्धी समस्याहरू समाधान गर्न बराबर क्षेत्रफल हुने त्रिभुज र चतुर्भुजको रचना गर्न वृत्तको केन्द्रीय कोण, परिधि कोण र ती कोण परिवेष्ठित गर्ने चापबिचको सम्बन्ध खोजी गर्न एउटै चापमा आधारित केन्द्रीय कोण र परिधि कोण तथा परिधि कोणहरूबिचको सम्बन्ध प्रयोगात्मक तथा सैद्धान्तिक पुष्टि गर्न चक्रिय चतुर्भुजका सम्मुख कोणहरूबिचको सम्बन्ध प्रयोगात्मक र सैद्धान्तिक रूपमा पुष्टि गर्न । वृत्तका कोण र चापका तथ्यहरूसँग सम्बन्धित समस्याहरू समाधान गर्न । |
६. | तथ्याङ्कशास्त्र र सम्भाव्यता | तथ्याङ्कबाट केन्द्रीय प्रवृत्तिका मापन, चतुर्थाँशहरू पत्ता लगाउन सम्भाव्यताको जोड सिद्धान्त स्थापित गरी तत्सम्बन्धी व्यावहारिक समस्याहरू समाधान गर्न अनाश्रित र पराश्रित घटनाहरूको अवधारणा विकास गर्न गुणन सिद्धान्त प्रयोग गरी सम्भाव्यता पत्ता लगाउन वृक्षचित्रको प्रयोग गरी सम्भाव्यता पत्ता लगाउन |
७. | त्रिकोणमिती | अवनति र उन्नतांश कोणको अवधारणा विकास गर्न उचाइ र दुरीसम्बन्धी व्यावहारिक समस्याहरू समाधान गर्न |
Unit 1: Set
- समूहको परिचय
- समूहको क्रियाहरु
- समूहको गणनात्मकता
- भेनचित्र र गणनात्मकताको प्रयोग गरी दुईओटा समूहसँग सम्बन्धित व्यावहारिक समस्याहरू समाधान
- भेनचित्र र गणनात्मकताको प्रयोग गरी तीनओटा समूहसँग सम्बन्धित व्यावहारिक समस्याहरू समाधान
- Parts of Three sets
- Problem Solving Strategies (Three Sets)
- Problem Solving (Three Sets) Model 1
- Problem Solving (Three Sets) Model 2
- Problem Solving (Three Sets) Model 3
- सिकाई क्रियाकलपहरु (Digital and Physical)
- Test your understandings (MCQ)
Specification Grid Grade 9-10
S.N. | Areas | Working hours | Knowledge | Understanding | Application | Higher ability | Total items | questions | Marks | ||||
Items | Marks | Items | Marks | Items | Marks | Items | Marks | ||||||
1. | Sets | 12 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 4 | 1 | 6 |
2. | Arithmetic | 28 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 5 | 2 | 3 | 9 | 3 | 13 |
3. | Mensuration | 28 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 8 | 3 | 13 |
4. | Algebra | 32 | 2 | 2 | 2 | 4 | 3 | 7 | 1 | 2 | 8 | 3 | 15 |
5. | Geometry | 28 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 8 | 3 | 13 |
6. | Statistics and Probability | 24 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 4 | 2 | 2 | 8 | 2 | 11 |
7. | Trigonometry | 8 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 1 | 4 |
160 | 12 | 12 | 12 | 18 | 14 | 30 | 11 | 15 | 49 | 16 | 75 |
SEE Model Question
Subject Code: 1031 Model Set
NATIONAL EXAMINATION BOARD
SEE MODEL QUESTION -2080 (Model Set)
Subject: C. Maths
Time: 3 hours Full Marks:75
दिइएका निर्देशनका आधारमा आफ्नै शैलीमा सिर्जनात्मक उत्तर दिनुहोस् ।
सबै प्रश्नहरुको उत्तर दिनुहोस् (Answer all the questions)
No comments:
Post a Comment