समूह
कक्षागत सिकाइ उपलब्धि
समूहका क्रियायाहरू, भेनचित्र र
गणनात्मकताको प्रयोग गरी
तीनओटासम्म समूहसँग सम्बन्धित
व्यावहारिक समस्याहरू समाधान गर्न
विषयवस्तुको विस्तृतीकरण | सम्भावित सिकाइ क्रियाकलाप | सम्भावित मूल्याङ्कन प्रक्रिया |
समूहहरूको संयोजन, प्रतिच्छेदन, पूरक र फरक क्रियाहरू प्रयोग हुने तीन समूहसम्मका दैनिक जीवनका व्यावहारिक समस्याहरूको समाधान (भेनचित्रको प्रयोगसहित) | कक्षाकोठामा चिया मन पराउने वा कफी मन पराउने वा दुवै मन पराउने वा दुवै मन नपराउने विद्यार्थीहरूको सङ्ख्या टिपोट गरी भेनचित्रमा प्रस्तुत गर्न लगाई सोका आधारमा समूहका संयोजन, प्रतिच्छेदन, फरक र पूरक पत्ता लगाउने जस्ता व्रिmयाकलाप गराई तीन समूहसम्मका समूहका क्रियाकलापहरू सँग सम्बन्धित व्यवहारिक समस्याहरू हल गर्न लगाउने । | परियोजना कार्य विधिको प्रयोग गरी दैनिक जीवनका समस्याहरूको भेनचित्रमा प्रस्तुत गरी व्याख्या, विश्लेषण र समस्या समाधान गरिएको प्रतिवेदन प्रस्तुतिको मूल्याङ्कन गरेर । |
No comments:
Post a Comment